Katana1978 prowadzi tutaj blog rowerowy

Do pracy i z pracy 74/2016

  • DST 18.15km
  • Czas 01:00
  • VAVG 18.15km/h
  • VMAX 32.44km/h
  • Temperatura 26.0°C
  • Kalorie 519kcal
  • Sprzęt Cube Analog
  • Aktywność Jazda na rowerze
Środa, 8 czerwca 2016 | dodano: 08.06.2016

Dziś w końcu pojechałam do pracy.
Nic ciekawego nie było, poza tym że zepsuło mi się tylne koło :(

Coś strasznie jęczy mechanizm w kasecie (albo łożyska) jak jakieś tam są.
Albo coś w kole - nie wiadomo :(((
Koło ciężko chodzi przy rozpędzaniu - jak jest rozpędzone to płynnie idzie....
Lipa straszna - mam więc zepsuty humor :(( bo ja strasznie przeżywam jak coś w rowerze zepsute jest :(

Od jutra to Krossem będę jeździć, żeby tego koła w Cube jeszcze bardziej nie zepsuć :(
Napisałam maila do 2 Kółek z pytaniem kiedy ewentualnie mogli by przyjąć mój rower.
Jak się okaże że za miesiąc to chyba padnę !!!

Jak wróciłam do domu strasznie źle się czułam - dobrze że już mi przeszło...


Dawno już tu tej foty nie umieszczałam :)



Kategoria Praca


komentarze
mors
| 20:18 czwartek, 9 czerwca 2016 | linkuj Nie dają maszynowych pewnie aby oszczędzić kilka złotych, żenada...
Do niedawna nawet korby bywały na wianeczkach, np. w moim Krossie w fabrycznym ukompletowaniu...
Katana1978
| 18:17 czwartek, 9 czerwca 2016 | linkuj Yurek - a nie wiem już czy jak samo zakręcone płynie cicho - nie chce mi się już sprawdzać.
Najprawdopodobniej przyczyna jest ta co odkrył mój mąż jak wróciłam z serwisu, bo w serwisie też nie dali rady znaleźć przyczyny
Katana1978
| 18:15 czwartek, 9 czerwca 2016 | linkuj Też się zastanawiam czemu Cubek ma kulkowe łożyska.
Kross ma maszynowe i jednak tę różnicę też można wyczuć. Koła do Krossa udało mi się z 3-4 lata temu kupić na allegro po okazyjnej cenie.
Miały być dla Silvera - ale tak się to potoczyło że wylądowały w Krossie.
Piasty maszynowe do tarczówek są dość drogie i nie wiem czy w sumie mi się opłaca je zmieniać...
malarz
| 04:17 czwartek, 9 czerwca 2016 | linkuj Też obstawiam konieczność regulacji łożyska piasty. Przy okazji zastanawiające jest dlaczego w obecnych czasach nie są stosowane powszechnie w piastach rowerowych bezobsługowe łożyska "maszynowe" (gdzie kulki są szczelniej "zamknięte"), tylko ciągle wymagające regularnego serwisowania (czyszczenia, smarowania, kasowania luzów) łożyska kulkowe?
oelka
| 21:40 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Można się zastanowić, czy czasem łożysko piasty nie jest zbyt mocno skręcone. To akurat można zauważyć po tym jak się koło obraca. Przy dobrze wyregulowanych łożyskach koło powinno się lekko kręcić nawet powoli a po zatrzymaniu cofnąć się o kilka obrotów.
yurek55
| 21:21 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj A samo koło zakręcone ręką kręci się płynnie cicho i bez oporów?
mors
| 20:49 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Skrzypienie - a masz taką dużą, przezroczystą plastikową osłonę przy największej tylnej zębatce? Ona potrafi skrzypieć jak jest źle ułożona na szprychach, już mi tak kiedyś napędziła stracha. ;)
Katana1978
| 19:13 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Niestety to nie to. Klocki jeśli już ocierały by się o tarczę. Ale to nie to,świeciłam w hamulec latarką i hamulce są w porządku.
Poza tym koło płynnie chodzi jak jest rozpędzone i nic je nie "zatrzymuje", problem jest jak koło bardzo wolno się kręci....są jęki, skrzypienie i wtedy płynności nie ma...
jolapm
| 18:46 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Diagnoza w ciemno, jasnowidz chyba :)
yurek55
| 18:27 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Hamulec blokuje, klocki ocierają o obręcz. :)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!