Katana1978 prowadzi tutaj blog rowerowy

• Sprzęt Silver
Poniedziałek, 27 stycznia 2014 | dodano: 27.01.2014

Dziś miałam rtg.
Lekarz stwierdził że w niektórych miejscach już się zrasta, a w niektórych jeszcze dopiero zacznie się zrastać, szczególnie przy kolanie ładnie wygląda - na piszczelu jeszcze nie zaczęło się zrastać....
Noga praktycznie nie boli, nie mogę tylko spać i to jest najgorsze :(
Następna wizyta 17 lutego.

Tą blachę będę mogła sobie wyjąć z nogi za kilka lat.
Ogólnie ma mi nie przeszkadzać w życiu i w chodzeniu ....

Kategoria Perypetie życiowe

waxmund
| 06:07 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj Brrr... masakra.... współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! ;)
Jurek57
| 11:31 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Gdybyś miała jednak kłopoty z kupnem , wyborem to mogę Ci pożyczyć któryś swój .
Nie ma problemu , głowa do góry .
Zdrowia życzę !
Katana1978
| 08:31 piątek, 7 lutego 2014 | linkuj Jest możliwe mi się nie uda. bo to ostatni egzemplarz w magazynach - rower z rocznika 2012
| 16:05 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj i słusznie, żeby nie zapeszyć
Katana1978
| 09:33 czwartek, 6 lutego 2014 | linkuj Możliwe że mam już upatrzony jeden ....:) ale na razie nie będę nic pisać póki go nie będę mieć :)
jolapm
| 15:24 środa, 5 lutego 2014 | linkuj wskoczysz, nie martw się. Teraz masz dużo czasu to pewnie już szukasz sobie nowego roweru w necie:)
Katana1978
| 12:58 środa, 5 lutego 2014 | linkuj Ciekawe kiedy ja wskoczę na rower, którego jeszcze na dodatek nie mam.
Bo mój obecny już do jazdy się nie nadaje....
vuki
| 10:39 wtorek, 4 lutego 2014 | linkuj Nie mam gipsu, mam 3 srubki i sie noga trzyma.
Piszczel a szyjka kosci udowej to 2 totalnie różne złamania. Ja do kwietnia nie moge stawać na tej nodze. Potem powoli będę ją obciążał. W maju może rower. Jeden błąd, 6 miesięcy przerwy. Ale żyjemy i to najważniejsze. Może znów uda mi się przyjechać rowerem do stolicy:)
jolapm
| 17:05 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj cos Ty, nie każdy, przecież Yurek55 się nie starzeje, przynajmniej takie ma wrażenie..:))
oelka
| 21:27 wtorek, 28 stycznia 2014 | linkuj yurek55 - osteoporoza to stan skrajny i już choroba, natomiast pewne zaburzenia w gospodarce wapniem przechodzi niemal każdy w określonym przedziale wiekowym jako jeden z objawów starzenia się.
jolapm
| 20:33 wtorek, 28 stycznia 2014 | linkuj do samolotu trzeba zabierac ze sobą zaswiadczenie, jak robiła to moja kuzynka. A blachę lepiej wyjąć, jesli tak zasugeruje lekarz. Znajoma z pracy 2 miesiące leczyła ostatnio silnymi antybiotykami stan zapalny przez sruby, które miała wyjąć dwa lata temu. A operacja wyjęcia srub i tak wyznaczona na marzec.
yurek55
| 18:34 wtorek, 28 stycznia 2014 | linkuj Oelka użył dość eufemistycznego określenia osteoporozy:)
oelka
| 15:23 wtorek, 28 stycznia 2014 | linkuj Nie wiem, czy warto to wyciągać. Za jakieś trzydzieści lat może się przydać gdy będą zmiany w gospodarce wapniem w organizmie.
Chyba, że chcesz często korzystać z samolotu, to po wyjęciu będzie mniej zabawy z kontrolą ;-)
mysza71
| 20:10 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Cholera! ...jak to człowiek ,człowiekowi krzywdę zrobi :(
Wracaj do zdrowia i bądź dobrej myśli !!
Do wiosny jeszcze kilkadziesiąt dni .
Trochę czasu jeszcze masz do pierwszego wyjazdu :)
jolapm
| 19:35 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj oby, czego Wam serdecznie życzę i pozdrawiam
vuki
| 18:00 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj też mam śruby w szyjce kości udowej, operację miałem tego samego dnia
czekamy więc na to samo ... na zrastanie, oby zrosło się wszystko dobrze
Katana1978
| 16:42 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Yurku - na pewno. Ale to kwestia kilku lat .... nawet ciężko mi powiedzieć że się zdecyduję na wyjęcie blachy. Bo jak będzie można z nią żyć to po co ...
10 gwoździ w kości tą blachę trzyma ....
Na razie o tym nie myślę ...
yurek55
| 16:37 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Blacha wygląda poważnie i sama jej nie wyjmiesz na pewno. Będzie potrzebna nowa operacja
Katana1978
| 16:03 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj jeszcze 1 zdjęcie umieszczę zaraz. Bo te zdjęcie jest z boku, a zdjęcie z przodu jest jeszcze lepsze...
andi333
| 15:59 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Z taką blachą jak zakręcisz to łoo... zdrówka :D
mandraghora
| 15:52 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj o w mordę...
Zdrowiej... rower czeka :)